Promotorzy Edukacji Normalizacyjnej 2019 r.
Promotor Edukacji Normalizacyjnej – Bożena Mayer-Gawron
Absolwentka Politechniki Krakowskiej (Wydział Mechaniczny).
Nauczyciel mechanicznych przedmiotów zawodowych.
W latach 2009-2016 dyrektor Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 im. Szczepana Humberta w Krakowie.
W latach 2016-2019 wicedyrektor Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie ds. kształcenia zawodowego. Jako wicedyrektor ORE współpracowała z MEN, Kuratoriami Oświaty, NOT, PKN, ZRP oraz pracodawcami podczas realizacji projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego", w ramach którego zmodernizowano 214 podstaw programowych kształcenia w zawodach, w których zawarto efekty kształcenia dotyczące normalizacji, norm i procedur oceny zgodności.
Obecnie jest Ekspertem MEN z zakresu kształcenia zawodowego.
Promotor Edukacji Normalizacyjnej – Katarzyna Majewska-Mrówczyńska
Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Mechanicznym Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Radomiu oraz studiów magisterskich na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej. Ukończyła studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej w zakresie ogrzewnictwa i ciepłownictwa z auditingiem energetycznym i świadectwami charakterystyki energetycznej.
Od 1999 roku łączy pracę inżyniera z pracą nauczyciela przedmiotów zawodowych w technikach oraz prowadzi zajęcia dydaktyczne na technicznych uczelniach wyższych, podkreślając wartości i korzyści wynikające ze stosowania wiedzy zawartej w normach do nauczania przedmiotów zawodowych.
Jest doradcą metodycznym Warszawskiego Centrum Informacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Jako dyrektor Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych im. Stanisława Noakowskiego w Warszawie współpracuje z Polskim Komitetem Normalizacyjnym. Działa w komisji konkursowej oceniającej prace konkursowe nauczycieli oraz uczniów.
W 2017 r. podczas VI Konferencji Normalizacja w szkole na temat Normy gwarantem bezpieczeństwa produktów i systemów wygłosiła referat pt. „Normy dla bezpieczeństwa placówki oświatowej".
Ponadto opracowuje plany i programy nauczania dla zawodów technik budownictwa oraz technik inżynierii sanitarnej w nowej podstawie programowej dla szkół zawodowych. W pracy zawodowej uwzględnia treści kształcenia związane z szeroko pojętą wiedzą normalizacyjną.